• Marc Everink, vierdegeneratie-eigenaar van familiebedrijf Olde Kalter: ‘Als noabers help je elkaar, en omdat je dicht bij elkaar in de buurt zit, komt dat beide partijen ten goede.’

Ook 2022 was een bijzonder jaar waar we nog steeds stapsgewijs uit de coronacrisis kwamen. We kunnen als Slinger Hengelo trots zijn op wat we in 2022 hebben gerealiseerd. Na jaren van afwezigheid als gevolg van de corona-maatregelen konden we voor de tweede keer een Slingerdag met Beursvloer in de prachtige Gieterij van het ROC van Twente organiseren.
Dit jaarverslag geeft u beeld en verhaal bij al onze werkzaamheden, acties en evenementen in 2022. Veel dank iedereen die bijgedragen heeft aan de Slinger Hengelo.

• Sacco van Munster: ‘Het is heel mooi om te zien hoe mensen het schilderen ontdekken. Na afloop van de workshop zijn ze dan verbaasd dat zíj dat hebben gemaakt. Dat inspireert enorm.’

Het jaar verslag is tot stand gekomen dankzij medewerking van verschillende ondernemers.
Mariska van Doorn (Schrijvenderwijs), redactie en interviews voor de bijzondere verhalen achter de match. De prachtige omslagfoto is beschikbaar gesteld door de Hengelose fotografe Erna ter Haar.

De Lijn Design en Reclame zorgde voor het ontwerp en opmaak en Drukkerij Hofmeijer verzorgde het drukwerk. Zij werkten allen belangeloos mee aan het jaarverslag van De Slinger Hengelo.

• Chris Harmsen van de Mixed Lions: ‘Het leuke van matchen via De Slinger is niet alleen het uitvoeren van werkzaamheden voor een maatschappelijke organisatie, maar ook het kennis maken met elkaar. Het is leuk om binnen te mogen kijken en samen te werken.’

Heel veel dank aan alle vrijwilligers, ondersteuners en bedrijven die hebben bijgedragen aan het succes van de Slinger Hengelo in 2022. Ook namens alle stichtingen en verenigingen die verder geholpen zijn met jullie bijdragen.

Klik hier voor een downloadversie van het jaarverslag 2022.

Veel lees en kijkplezier!